Padomi ikdienas kvalitātes uzlabošanai

Lielākā daļa cilvēku uzskata, ka dzīves kvalitātes uzlabošana nozīmē to, ka būtu jāveic kāds drastisks solis, piemēram, jāpārvācas vai jāmaina darbs.

Tas ne vienmēr ir risinājums!

Patiesībā, uzlabot savu dzīvi var katru dienu pievēršot uzmanību pavisam mazām lietām. Protams, ļoti daudziem mūsdienās nav laika, ko veltīt sevis pilnveidošanai, tāpēc ieviešot ikdienā šīs darbības, Tu tiksi uz pareizā ceļa jau pavisam drīz!

 

Ir dzirdēts, ka vajadzētu sākt meditēt un izmēģināt jogu, lai nomierinātu prātu. Taču ir arī vieglāks un ātrāks ceļš – apsēdies ērtā krēslā, klusumā un uztaisi elpošanas vingrinājumus. Viedo telefonu aplikāciju veikalos noteikti varēsi atrast sev tīkamāko.

 

Nekas nav labāks par labu rīta rutīnu! Ja neiesāksi rītu labā garastāvoklī, nevari cerēt, ka arī pārējā dienas daļa būs diži labāka. Iesakām sadalīt rītu nelielos solīšos un pamainīt varbūt līdz šim ierasto darbību kārtību. Piemēram, ja no rīta ir jāpamodina bērni, jāpagatavo brokastis, jāsagatavo mazie skolai un vēl pašai jāsapucējas, tad varbūt jāsāk vispirms ar sevi, pēc tam brokastu sagatavošanu un tikai tad jāmodina mazie un jāgatavojas skolai. Galvenais, pamostoties, ir zināt, kas ir pirmā lieta, kam jāķeras klāt!

 

Ne mazāk svarīgi ir izveidot arī kārtīgu rituālu, lai dotos pie miera. Ja vēlies pamosties ar sajūtu, ka šodien varēsi iekarot visu pasauli, tad kārtīgs miegs iepriekšējā naktī nāks tikai par labu. Bet, lai saldi gulētu un atvieglotu arī rīta cēlienu, piemēram, drēbes un sagataves brokastīm vai pusdienām var sagatavot jau iepriekšējā vakarā, tāpat pirms došanās gulēt nevajadzētu saēsties smagus ēdienus un skatīties ekrānos. Izmanto šo laiku sev, parunājies ar mīļoto cilvēku vai nolasi mazajam kādu vakara pasaciņu pirms miega.

 

Vai Tev ir bijis tā, ka, paēdot pusdienas, nāk miegs un nav vairs spēka otrajai dienas daļai? Ja ir iespēja, tad pēc pusdienām, piemēram, izmanto lifta vietā kāpnes, izej uz īsu pastaigu svaigā gaisā vai kārtīgi izstaipies, ja sanāk visu dienu sēdēt ofisa krēslā. Jebkura fiziskā aktivitāte palīdzēs uzlabot enerģiju un uzlabos arī garīgo labsajūtu.